FANDOM

Staliśmy w ciemności. Ola wciąż trzymała mnie za krocze z tryumfem na twarzy. – Zajebiście kurwa – pomyślałem – Teraz już trzy osoby mają na mnie haka. – No proszę, to w taki sposób nasz Kacperek lubi się zabawiać – powiedziała Ola i zaczęła chichotać. Złapałem jej rękę i zacząłem składać pocałunki na jej dłoniach – Błagam, nie mów nikomu o tym – błagałem – Proszę Cię Olu, nie mów nikomu, zrobię wszystko, co mi każesz, ale nie mów nikomu. – Na kolana! – Co kurwa? Strzeliła mnie z liścia. – Kurwa, za co?! Kolejne uderzenie. – Po pierwsze – obiecałeś, że zrobisz wszystko –  skłamałeś. Po drugie – nie przeklinaj, jak jesteś w mundurze i/lub jak rozmawiasz ze mną. Po trzecie – od dzisiaj jestem Twoją Panią. Przy innych mów do mnie „Olu”, a gdy jesteśmy sami, Ty jesteś niewolnikiem, a ja Królową. Jasne? – Tak. Policzek. – Tak i…? – Tak Królowo. – Dobry piesek, szybko się uczysz. Zatem, zacznijmy jeszcze raz. Na kolana! Klękam. – Pocałuj i wyliż mojego buta – Ale Królowo, tu śpią inne dziewczyny, obudzimy je i co będzie – To będziesz również ich niewolnikiem – powiedziała żartobliwie Królowa – Rób, co każe, albo budzę dziewczyny i powiem, jak się lubisz zabawiać. – Pocałowałem czubek jej glana i poprosiłem, aby podniosła nogę, bym mógł zacząć lizać jej buty od spodu. Po minucie obydwa obuwia były wylizane i wycałowane. – Świetnie, dobra robota. A teraz siad! – wykonałem to upokarzające polecenie – Dobry piesek! Poczekaj chwilę. – zaczęła grzebać w torbie – O, jest! Wyjęła jakiś sznurek, zaczęła coś wiązać i w ten sposób zrobiła… obrożę ze smyczą. – No, to teraz widać, że jesteś czyimś pieskiem. Idziemy do lasu – założyła mi obrożę i zaczęła mnie ciągnąć.

Z krzaków z telefonem wyskoczyła Olivia… Olivia jest z zastępu Oli, blondynka, zielone oczy, 160cm wzrostu, biust w sam raz, szczupła. – A co tu się wyrabia? – spytała nas Olivia. – Olivia! Co Ty tu robisz? – spytała Ola. – Słyszałam waszą rozmowę w namiocie. Zaciekawiła mnie. Fajnego masz pieska Ola, ale od dzisiaj to Wy dwaj jesteście moimi eee… suczkami. – Pojebało Cię? – spytała Ola już wkurzona – No to patrz – powiedziała Olivia i z szyderczym uśmiechem pokazała nam zdjęcia. – Na kolana suczki, całować moje buty! – rozkazała Olivia z uśmiechem. Zacząłem całować jej lewą stópkę, na której miała czarne superstary (i czarne stopki). – Lizać je, suczki! – zaczęliśmy lizać.