FANDOM

Roberte majke

od tego się zaczęło

Roberte2

pismo do prokuratory złożone przez Roberta Majke

Plik:X10l60.jpg

Nocą z 30. na 31. października miała miejsce jedna z najmotzniejszych akcji forume w roku 2009. Użytkownik "reczny ver. 0.5" włamał się na skrzynkę pocztową oraz na konto forum dyskusyjnego "Solidarność Walcząca" działacza solidarnościowego pana Roberta Majki. Link do tematu z owego forum o rzekomym cudzie w Sokółce pojawiał się notorycznie na F23, co wielu irytowało, dlatego jeden ze stulejarzy po zalogowaniu na koncie p. Roberta Majke umieścił odpowiednie oświadczenie (patrz po prawej).

Na forum SW zawrzało - administrator założył temat z opisem zaistniałej sytuacji, a użytkownicy wysunęli teorie jakoby atak miał podłoże polityczne i został przeprowadzony przez tajne służby wywiadowcze. Nikomu nawet przez myśl nie przeszło, że za atakiem stoi grupa stulejarzy z niszowego forum o kupie. Pan Roberte Majke odebrał stulejarskie atake jako próbę zdyskredytowania jego osoby i w dniu 2. listopada złożył w Prokuraturze Rejonowej w Przemyślu zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa (patrz po prawej). Sprawa ma charakter rozwojowy.

O Roberte

Niespełniony działacz solidarności. Był obecny podczas słynnych obrad przy okrągłym stole, ale pod stołem, czyścił buty Wałęsie. Po zmianie systemu osaczony przez agentów sb i ub, którzy atakowali go nawet podczas defekacji przy użyciu łodzi podwodnej od strony kanałów.

W latach 1996-1998 leczony psychiatrycznie w zakładzie psychiatrycznym "dziekanka" w Gnieźnie z powodu wykrytej schizofrenii paranodialnej. Zastosowano leczenie zomowskimi pałkami 4 razy dziennie po 30 wsadów po samą rękojeść. Liczne pobicia o których donosi Roberte zostały już zweryfikowane przez biegłych sądowych jako samookaleczenie przy uzyciu sprzętu rtv-agd.

Rozmowa telefoniczna

Dnia 2. listopada jeden ze stulejarzy odbył rozmowę telefoniczną z p. Robertem Majką. Poniżej transkrypcja:

- Halo?
- Tak?
- Pan Majka?
- A z kim rozmawiam?
- No ja jestem jednym z obserwatorów tego forum F23, prawda...
- Tak.
- I pan twierdzi, że to jakieś specsłużby, czy coś takiego... Ja wiem, że mnie pan nagrywa, bo coś tam pika, nie? I ten...
- Proszę pana, nie będę z panem dyskutował, tym się zajęła prokuratura. Dziękuję, do widzenia.
- Aha.

Zobacz również

Robertem

mała niespodzianka od F23

R

oświadczenie w imieniu F23 na forum SW