FANDOM

Witam, 

Już kilkakrotnie razy zgłaszałem na policji w Piasecznie, iż jestem ofiarą wielokrotnych prób zabicia mnie poprzez otrucie. Było tych prób już kilkadziesiąt od ponad roku ! Jest też niestety aktualny brak reakcji prokuratury i policji w X, tzn. nie wdrażanie śledztwa w mojej sprawie, które naraża mnie na wielkie niebezpieczeństwo utraty zdrowia lub życia ! 

Dziś tzn. -24 IV 2008 byłem umówiony z kolegą X w jego domu na wsi pod Piasecznem, aby mu opowiedzieć ze szczegółami wszystko co mnie spotyka w celu zasięgnięcia porady-co robić.. Kiedy tam podjechałem, na podmurówce ogrodzenia dokładnie –vis a vis wejścia na posesję kolegi, który, dodam, jest na totalnym „zadupiu” siedział dobrze ubrany łysy jegomość, ze słuchawką telefoniczną w uchu. Kiedy wysiadałem z samochody bardzo długo i wnikliwie mi się przygladał. Mój kolega stwierdził że gość pojawił się tam ok. 0,5 godziny przd moim przybyciem.Wiem że moją rozmnowę z kolegą słyszały osoby „niepowołane” także miejsce i godzinę spotkania… Boję się, że osoby usiłujące mnie kilkadziesiąt razy otruć stwierdziły, iż to nieskuteczna metoda i szykują mi skuteczniejszą, np. moje absolutne zniknięcie w niewyjaśnionych okolicznościach.