FANDOM

Dzień dobry moi mili. Nazywam się Marcin i mieszkam w Legnicy, jak zapewne wiecie jestem stulejarzem. Mam 27lat i jeszcze nie zaliczyłem żadnej laski, w jedne wakacje pisałem dzień w dzień wiadomości do dup na różnych portalach. po dwóch miechach policzyłem wiadomości było ich 800set a odzewu brak. Czyli tak jakbym dostał 800 koszy plus te z gimbazy oraz liceum co daje mi miano najlepszego koszykarza ever. Nawet sam jordan nie zaliczył tylu w NBA. Więc mam 27lat dalej mieszkam z rodzicami, pracuje jako cieć bo nie mam żadnego wykształcenia a na budowe robić nie mogę iść bo jestem słabeuszem. Mam 178 a waże 50kg dobrze że mam małego penisa bo gdyby był duży i gruby jak u innych facetów to nie miałbym siły go podnieść. Cieszę się z moich 6cm w wzwodzie. Nazywam go czasem żartobliwie szpileczka hihi. Moi rodzice nawet ze mnie się śmieją, nie raz dostawałem lanie i kary nawet mając 25lat. Np ostatnio miałem kare za sikanie na dywan a nie do nocnika. Chciałbym już być duży i siusiać jak normalni chłopcy czyli na siedząco jak mówi mi mama. Wracając.. Bo troszke odbiegłem od tematu. Mam w sumie dużo kolegów sam nie wiem czemu. A za to żadnych koleżanek. Kiedyś byliśmy u kolegi w sensie ja i moja szpileczka. były tam też ich koleżanki. Oni prubowali jedną ze mną zesfatać. Skończyło się tak że wszyscy uprawiali seks a mnie każdy odpychał, musiałem pomagać koleżanką w seksie z nimi. Np wylizywałem im dupy albo zlizywałem z nich sperme po seksie. Kazały mi mówiły że to mnie rozprawiczy. Teraz już nie jestem prawiczkiem tylko jak to nazwały cuckoldem. To mój pierwszy krok do posiadania dziewczyny podobno. Podoba mi sie ta rola. Płace dziewczyną za lekcje seksu. Znaczy ja siedzę i patrzę jak one to robia z facetami. Czasem pomagam. Wiecie jak ciężko włożyć czyjegoś penisa w ciasną cipkę? Strasznie.. nie raz spociłem się. Chciałbym poznać więcej takich nauczycielek. Tylko to kopanie po szpileczce nie wiem czy jest takie potrzebne no ale jak mus to mus. Zdecydowałem się napisać bo chciałbym coś zrobić żeby być fajnym jak inni, lubianym, przystojnym. Czuje że coś ze mną jest nie tak. Jestem brzydki? Czemu tak odstraszam dziewczyny? koledzy i nauczycielki mówią ze jest spoko że jestem super. Ostatnio chyba ich to wkurzyło bo muszę im płacić za pocieszanie no i płacę. Co mogę zrobić żeby wyglądać jak mężczyzna? Dlaczego moi koledzy mają ciągle jakieś laski? a ja nie. Czuję się do niczego dzisiaj. Jestem strasznie chudy, brzydki niczym spleśniała moszna żurawia południowo afrykańskiego zaraz po stratowaniu przez słonie. Co mogę zorbić jakieś rady? Mam dość.. mam 27lat od 18stki pracuje w biedronce na ochronie kazdy się ze mnie śmieje, wytyka mnie palcem na spotted legnica ludzie się śmieją ze mnie idę na policję zgłosić to a tam? beka w chuj bo marcin ma problemy bo na niego piszą. na prawdę jestem taki brzydki? wyszedłem dziś na dwór i momentalnie zaszło słońce spadł śnieg wszyscy umarli. Chciałbym w życiu jeszcze coś osiągnąć a nie 50lvl w niebieskiego wieloryba. Tak w ogóle to ma 34 już za ostatnim razem było lepiej ale musze grać od nowa bo mama na mnie krzyczy. Może to kwestia moich zainteresowań? są nudne? medycyna, historia, bushcraft, urbex, seriale, ksiązki, wspinaczka, biegam, bywam na strzelnicach, strzelam też z łuku, piszę opowiadania, edc, sram psa jak sra. służę jako otrzepywacz do łopat a czasem dorabiam jako dziwka w monarze, potrafię również wyjadać szamba super sprawa, czemu ludzie mówią o mnie przegryw piszą zabij się a laski otwarcie mówią mi spadaj jesteś brzydki raz nawet jedna powiedziała mi ze nawet za kase by mi nie dała. Szkoda bo akurat w tedy miałem premie za złapanie złodziei i miałem to plus wypłatę to daje w sumie aż uwaga 500zł co nie? jest lans każdy chciałby tyle zarabiać. 12h 6dni w tygodniu opłaca się harować za taką kasę. Proszę podejdzie do tego poważnie, napiszcie mi co jest nie tak, co mogę zmienić, co zorbić żeby wyglądac lepiej i jak podrywać laski? mam dość płakania do swojego ulubionego misia i lalki antonio banderasa.jestem załamany.. mam kupiła mi wczoraj kokardke.. nie wiem po co.. co robić? znajdzie się tu jakaś dziewczyna która mnie chociaż polubi?