FANDOM

Znowu mam dzisiaj zły dzień dlatego chciałem się wygadać na tym forum. Mam niestety poważny problem i chyba nie do rozwiązania ale przynajmniej się  wam wyżalę. Otóż jestem nieatrakcyjnym facetem, do tego strasznym nudziarzem  i tak naprawdę niczym nie mogę zaimponować kobiecie. Nigdy nie miałem tez  dziewczyny. To znaczy jeśli chodzi o wygląd nie jest wcale tak źle. Problemem  jest raczej to, że jestem strasznie nudny, kompletnie nieobyty towarzysko a  do tego jeszcze nieśmiały. Słowem beznadziejny przypadek Oczywiście kiedyś  nawet próbowałem podrywać dziewczyny ale robiłem to tak żałośnie i tak  nieudolnie, że skończyło się totalną kompromitacją. Żeby więc uniknąć  kolejnych upokorzeń od tamtej pory dałem sobie spokój. Mimo, że taki ze mnie  nieudacznik to jak każdy facet mam swoje potrzeby i dlatego od prawie 10 lat  regularnie korzystam z usług prostytutek. Wiem, że zaraz pewnie napiszecie,  że to niemoralne, że jestem świnią itp. Może i macie rację ale jakie mam inne  wyjście. Nie każdy jest przystojny, nie każdy umie wstawić fajną gadkę żeby  poderwać dziewczynę wreszcie nie każdy ma w sobie to coś. Każdy natomiast  zdrowy facet ma pewne potrzeby seksualne i musi je jakoś zaspokoić. Co mam  robić gwałcić? Dla mnie korzystanie z usług prostytutek to po prostu mniejsze  zło. Niestety świat nie jest idealny i czasami trzeba dokonywać trudnych  moralnie wyborów. Niestety nie każdy jest czarujący, błyskotliwy, przebojowy  z ciekawymi pomysłami, potrafiący oczarować kobietę. Ja nie mam nic z tych  rzeczy. Najlepiej można mnie określić epitetem ciepłe kluchy. No a która  fajna dziewczyna chciałaby kogoś takiego. Chyba jakąś desperatka, której nikt  nie chce. Nie chcę od was żadnych rad bo i tak wiem, że nic się nie zmieni.  Po prostu miałem ochotę się wygadać.