FANDOM

Halabala

Avatare

Niekonwencjonalny użytkownik niszowego forum dla idiotów znany ze swych ekscentrycznych przygód i wielkiej pałki.

Przygoda we wannie Edytuj

No więc poznałem dziewczynę, fajna szczupła, niska taka filigranowa, szparka ciasna, jesteśmy już jakieś 2 miesiące i ostatnio się przeprowadziła do mnie. Wiecie jak to jest, seks w każdym pokoju, w każdej pozycji itp. No i pewnego razu zachciało jej się to zrobić w wannie. No więc napuściłem wody, trochę się popluskaliśmy i mówię odwróć się to cię puknę od tyłu. No i ona zadowolona odwraca się tyłem więc posuwam ją ale że było niewygodnie mówię chodź wstaniemy.

Przygoda w lesie Edytuj

Słuchajcie ostatnio wprowadziłem w moim lesie zakaz roochania padliny. Wiecie o co chodzi, padlina to padlina tego się nie roocha. Ogólnie zwierzątka leśne dostosowały się do moich wskazówek. Były małe problemy z jeżem i szynszylem ale delikatnych sugestiach że rolę moga się odwrócić szybko zmienili swoje zachowanie. Ale jeden zajączek był nieugięty, nie pomagały żadne groźby, ostrzeżenia itp. W końcu powiedziałem że jak jeszcze raz przyłapię zajączka na kopulowaniu z martwym zwierzem (w tym przypadku była to stara wiewióra która umarła z powodu wieku) to sam nabije go na swoją wielką pauke i przeoram jego zajęczą-czoko-krainę. No i idę se jak co świt na poranny obchód po lesie i patrzę a zajączek już roocha jakąś zdechłą żabę. Nie zastanawiając się długo wyciągam tęgą paukę i sru w kierunku zajączka. A ten gdy tylko mnie zobaczył drze ryja: Krasnalu! Przyrzekam że jak zaczynałem roochać tą żabę to jeszcze kumkała.

Pomysł na interes Edytuj

Tak sobie myślę że można by założyć firmę GANG KRASNAL BANG i chodzić po lesie i ruchać zwierzęta za pieniądze? Taka ekipa leśnych jebaków. Na pewno znajdzie się jakaś niedopieszczona lisica albo sowa. Co o tym myślicie?

Linkełe Edytuj

Krasnala Pauka