FANDOM

Grupy wsparcia pojawiły się w ok. roku 2009 są więc stosunkowo świeżym wynalazkiem. Funkcjonują przeważnie pod anglojęzycznymi nazwami "support team", "support squad" itd. Zawsze na pomarańczowo. Ich charakterystyczną cechą jest aktywne wspieranie wybranego projektu poprzez wynoszenie go pod niebiosa i ochronę przed zniewagami i atakami ze strony innych użytkowników. Największą gromadką grup wsparcia może poszczycić się SNK. Niemal każde jego pojawienie się jest wspierane intensywną akcją supportów. Wylansowały one nawet dość popularny zwrot "trochę szacunku szmato, nie rozmawiasz z ojcem" adresowany do tych, którzy ośmielą sięzwrócić do SNK w sposób urągający temuż. Jeśli SNK jest nieobecny, zawsze można liczyć na support teams, które zakładają topiki wychwalające jego osiągnięcia.

Podobną funkcję, choć na znacznie mniejszą skalę pełnią też tzw. paziowie. Przeważnie pojawiają się przed głównym projektem, zapowiadając jego nadejście bądź zachwalając dany projekt. W przeciwieństwie do grup wspierających, paziowie są ogólnie pogardzani a prawdopodobnie są po prostu próbą autolansu.

Zarówno support teams jak i paziowie o projektach, którym służą, zawsze wypowiadają się za pomocą pełnego szacunku i uniżenia zwrotu "Panicz".