FANDOM

ARTYKUŁE

Artykuł o wyczynach pana Gruźlińskiego

Dariusz Gruźliński - 42 letni stulejarz odkryty 19 listopada 2009 roku przez Gmochełełe. Absolutny numer jeden wśród stulejarzy, 42 lata, 2570 znajomych, ponad 200 zdjęć i pod KAŻDYM z nich jest dość długi opis, Oto niektóre z nich:

Gruźliński maskotka

Wodstook 2009r Rzuciłem puszkę na ziemię a jakiś Pan dziwnie się na mnie spojrzał. Popatrzyłem ale w pobliżu nie było żadnego kosza na śmieci. Nie znałem jego ale widocznie on mnie znał. hmm ? a może kiedyś zapłacił mandat za zaśmiecanie. Miałem zamiar podnieść puszkę ale zrobił to za mnie zbieracz puszek. Mimo iż w tym roku ceny złomu zmalały to i tak zbieranie puszek było na Woodstoku dobrym interesem. Moja znajoma uzbierała kilka worków ale nie sprzedała ich od razu tylko schowała do piwnicy i czeka na lepsze ceny aluminium. Powiem, żę też myślałem nad tym aby zbierać puszki ale plany się zmieniły. Za to po Woodstoku miałem pracę sprzątałem 4 dni po 6 godzin i zarobiłem 200 zł. Dzięki mnie i pozostałym 200 osobom Woodstok został posprzątany w kilka dni. Zresztą każdy mieszkaniec Kostrzyna widzi efekty iż w tym roku pole Wodstokowe zostało posprzątane w rekordowy czas do soboty a w przeszłości trwało to tygodniami.

Gruźliński puszka

Od 2004 roku jestem na II grupie inwalidzkiej ( leczę się psychiatrycznie na chorobę o nazwie ,, zespół maniakalno - depresyjny ) Pracowałem przez 20 lat w Kostrzyńskiej policji ostatnio na stanowisku dzielnicowego. Aktualnie nie pracuję aczkolwiek czynię starania o podjęcie dodatkowej pracy zarobkowej i nie chodzi mi o pieniądze ponieważ jak na polskie warunki moja policyjna renta jest w miarę godna ale chciałbym iśc do pracy tylko ze względu na to aby mieć jakieś zajęcie i mieć jakiś obowiązek i cel w życiu. A tak po za tym gram w szachy.

Świnoujście 2009. Z uwagi iż dwa razy tonąłem ratowniczka Monika zaleciła mi używanie koła ratunkowego inaczej nie chciała wpuścić mnie do morza. Poprostu bolały już ratowniczkę Monikę usta od udzielania mi pierwszej pomocy metodą ,, usta usta,, :) Wieczorem ratowniczka Monika po zakończonej swojej pracy uczyła mnie pływać. Kocham Polskie morze. Kocham polską naturę kocham polskie ratowniczki :)

GRUDZ
Dariusz Gruźliński ma zamiar wystartować w tego rocznych wyborach na Radnego Miasto Kostrzyn n/O. Jego kampanię
wyborczą ma zasponsorować kobieta o imienia Bożena pochodząca z okolic Gorzowa WLKP, którą to Darek poznał przez serwis
sympatia.pl. Jak sam stwierdził na publicznych forum "jest dziana" a na widok jej samochodu "opadły mu wary". Trzeba 
dodać, że Nasz bohater podbił serce pani Bożeny swoim talentem kulinarnym, jak opisuje na forum GL często jadają kolacje
ze śniadaniem i piją drogi alkohol.