FANDOM

Ludzie rodzą się, chodzą do jakichś szkół gdzie ich gnębią jakieś skurwysyny i pojebani nauczyciele, potem następna szkoła, jakieś studia pojebane bo nie wiadomo na jaki kierunek iść, niejedne zresztą bo jak chujowo to trzeba zmienić kierunek lub uczelnię. Lata lecą, trochę radości, lecz więcej smutku bo jak tu się cieszyć z życia gdy bliscy odchodzą z tego świata? Potem jak uda się znaleźć „drugą połówkę” (bo nie jest to łatwe bo albo śliczna, ale głupia albo mądra, ale brzydka)ludzie cieszą się sexem i walą się na okrągło bo pigułki antykoncepcyjne dają taką możliwość. (Tak w ogóle to mało kto zastanawia się dlaczego faceci łysieją i flaczeją. Właśnie dlatego, że walą bez przerwy!!! Jedni bo kurwa chcą a inni bo ich kobiety są tak rozjebane, że tylko o dupczeniu myślą i nie liczą się z tym, że ich facet to nie maszyna do jebania!!! W czasie ejakulacji facet traci „chi” czyli siłę życiowa dlatego sprytni jogini wymyślili taoistyczne metody wstrzymywania wytrysku. Facet, który nie umie kontrolować wytrysku szkodzi sam sobie waląc bez przerwy swoją głupią kobietę. Jak jej nie zadowoli to da dupy listonoszowi albo sąsiadowi i chuj wie komu jeszcze. Wracając do tematu pojebanego życia ludzie kończą jakieś pojebane studia albo i nie, mają jakąś pojebaną pracę , która czyni ich wyrobnikami. W końcu starzeją się, obserwując starość swojej „drugiej połówki”, która kiedyś była atrakcyjna i aż pała stawała na sam jej widok a teraz… teraz nawet pała nie staje. W końcu chorują i umierają i tyle z tego jebanego kurwa życia!!! Ale to jest straszne jak sobie pomyślę. Jak mi ktoś pierdoli, że życie jest piękne to znaczy, że jest pierdolnięty i to nie ja wymagam leczenia antydepresyjnego tylko on bo nie widzi, że życie jest chujowe a fajne chwile są krótkie. O chuj tu kurwa chodzi w tym wszystkim??? Tęsknię za wszystkimi dziewczynami, z którymi zerwałem kontakt a zwłaszcza za ostatnią. Jak poznaję jakąś nową to śnią mi się dawne, przejebane to jest!!! Wracając do ostatniej z nich to uważam, że mam tak zjebane życie, że nie powinna się ze mną zadawać. Zasługuje na kogoś wyjątkowego. Tak w ogóle to laskom i tak nie można zaufać. Wiem to kurwa z doświadczenia swojego i kumpli. Siedzę w domu bo mam zjebaną pięte i chodzę o kulach od soboty, czuję się jakbym miał 107 lat i wszystko mnie wkurwia. Zeszłe wakacje miałem zjebany kręgosłup a teraz kurwa kolano. Żadnych perspektyw, że coś się odmieni. Wszystko kurwa zmierza do jakiejś mega chujni nad chujniami. Lata kurwa lecą i jak chujowo było tak jest, a nawet coraz gorzej kurwa!!! Pozdrawiam Wszystkich bo wiem, że każdy ma jakieś problemy. Jakbym kurwa mógł to bym ten jebany świat zamienił w raj, ale za głupi na to jestem.