FANDOM

Wprowadzenie Edytuj

Nowyobrazmapabitowa2a

Skrzynka pocztowa Rafała Rozmusa

W dniu 12 kwietnia 2010 r. użytkownik SRAME9 vel Reczny (znany również z akcji Roberte Majke) włamał się na konto skrajnie nielubianego na forume Prezesa Rozi a dokładnie Rafała Rozmusa co zapoczątkowało Akcję "Smoleńsk" mającą na celu publicznie przyznanie się do mitomaństwa, a w przypadku braku odzewu upublicznienia kontrowersyjnej i kompromitującej zawartości skrzynki pocztowej - nagich zdjęć lochy, CV, życiorysu, dowodów zdrady.

Kim jest "Prezes Rozi" ? Edytuj

Dsc00001lg

Nalany ryj "Prezesa Rozi"

"Prezes Rozi" pojawił się na forume kilka miesięcy temu, chociaż znajomość forumowych zwyczajów i słownictwa może wskazywać że pisał on już wcześniej pod innymi projektami. Od samego początku "Prezes Rozi" kreował się na wygrańca, twierdził że posiada m.in własną firmę oraz wyższe wykształcenie co starał się udowodnić licznymi zdjęciami z karteczką - swojej lochy, konta bankowego z pokaźną sumą pieniędzy, pracy magisterskiej czy tez podania o urlop jednej z rzekomych pracownic jego firmy. Szybko stał się jedną z najbardziej nielubianych postaci na forume, każdy kolejny "dowód" wygrywu i towarzysząca temu pogarda do stulejarzy wywoływała burzliwe emocje. Pierwsza demaskacja nastąpiła po odnalezieniu profilu na portalu Nasza Klasa - wiadomo już było że "Prezes Rozi" to tak naprawdę Rafał Rozmus z Bogatyni (przebywający również często w Opolu,Wrocławiu a także w Bolesławcu- gdzie można spotkac go w wiejskim disco "Imperium"). Początkowo utrzymywał że celowo wprowadził w błąd stulejarzy i Rafał Rozmus to ktoś inny, kto tylko z wyglądu go przypomina, jednak po pewnym czasie usunął on nazwisko z profilu wraz z dostępem do galerii. Działalność "Prezesa Rozi" trwała nadal a jedną z ostatnich mitomańskich historii był rzekomy weekendowy wyjazd wypoczynkowy do Pragi.

Przejęcie konta pocztowego Edytuj

Srame9 przechwycił dane teleinformatyczne podczas,gdy Rozi wystawiał na sprzedaż swojego 23-letniego Mercedesa, o którym wspominał na forume,Prawdopodobnie dokonał tego zbierając adresy IP poprzez słynne w swoim czasie i nagminnie wstawiane linki ze zbieraczami IP-ków .

Srame przejął jego skrzynkę pocztową stosując tajne,autorskie metody znane jako SRAME-SYSTEM, i tym samym udowodnił że nikt,kto zachodzi za skórę porządnym stulejarzom nie może czuć się bezpieczny.

Kim tak naprawdę jest Rafał Rozmus? Edytuj

Civi

CV

P8240118

Pan brzuszek

Img1116j

Dres fajny jest

Img0069ou

Jedno z kurwiszczy

Tak jak wszyscy przypuszczali, "Prezes Rozi" okazał się skrajnym mitomanem i w rzeczywistości jest tępakiem po zawodówce szukającym aktualnie pracy. Rzekomy wyjazd wypoczynkowy do Pragi okazał się wyjazdem w poszukiwaniu pracy w zakładach SKODY w Mlada Boleslav (jako pracownik fizyczny przy składaniu części) - nie trzeba dodawać że nie posiada on żadnej własnej firmy. Na skrzynce pocztowej znajdują się również dowody zdrady - kręcił i okłamywał jednocześnie kilka kurwiszczy, mimo ze jest w związku z Pauliną W/g potwierdzonych źródeł dr. hab. SRAME przejął konta roziego w serwisach:

  • hi5 niby singiel
  • pracuj.pl
  • przeznaczeni.pl

Trwają próby bezpośredniego nawiązania kontaktu z niejaką Pauliną - coby zapytać ją o wiedzę posiadaną w zakresie "koleżanek" Roziego. Na forum Rozi oznajmił, że Paulina jest z nim w wolnym związku i w pełni akceptuje wszystkie jego wybryki . Znając jednak poziom zakłamania Roziego, chcielibyśmy oficjalnie potwierdzić tę informację.

Zdjęcia znalezione na skrzynce pocztowej Edytuj

Odpowiedź Prezesa RoziegoEdytuj

Rozi się z deczka wkurzył całą tą sprawą i po początkowym zaprzeczaniu, a przynajmniej nie potwierdzeniu iż to on, przyznał się do włamu na własną skrzynkę. Dokonał tego pośrednio przez wklejenie na forum takiego oto oświadczenia:

jeszcze raz to napisze - srame myslal, ze pozostanie bezkarny i niezauwazony. ale gamon popelnil blad, mam jego ip. w dniu 14.04 zlozylem na policji doniesienie o popelnieniu przestepstwa z art. 267 kk

z google (plus paragrafy nastepne)
Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

zostalo spisane moje zeznanie oraz zostalem pouczony o moich uprawnieniach. mam byc informowany o postepach w dochodzeniu. na dzien dobry sprzedalem im ip SRAME - tak tak glabie, jestes ze Szczecina

http://img687.imageshack.us/img687/1424/policja1.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/2342/policja2cjtqkmn.jpg

Rozi dołączył 2 dokumenty potwierdzające fakt złożenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na policji. Na drugim dokumencie podpisy są zamazane, jednakże widać pierwszą literę R od Rafał, a ci lepiej widzący potrafią wypatrzeć także Rozmus. Zamazane, ale stueleje nie takie rzeczy widzieli.

Prezes Rozi twierdzi, że jest w posiadaniu IP SRAME. Nie wiadomo jak miałby tego dokonać, bo srame zawsze podkreślał, że pisze z proxy, z cudzych sieci wifi i generalnie jest nie do wykrycia. Rozi tymczasem zdradził publicznie, że srame pochodzi ze Szcezcina. Należy nadmienić, że od tego momentu srame nie był widoczny na forume.

Czekamy na rozwinięcie wypadków!